X1 xDrive23i: Energieverbruik, gecombineerd WLTP in l/100 km: 6,7–6,3; CO₂-emissie, gecombineerd WLTP in g/km: 152–143
Rijplezier.
Flexibel tussen een stedelijke allrounder en een sportieve performer. Voor al wie geen compromissen wil sluiten. De BMW X1 en BMW X1 Plug-in-hybride bieden het perfecte evenwicht tussen stijl, comfort en prestaties. Ontdek alle modelvarianten van de BMW X1 en de BMW X1 Plug-in Hybride, hun uitrustingsopties en technische gegevens alsook een breed scala aan leasing- en financieringsmogelijkheden.
Varianten en technische gegevens.
- Modellen
- Volledig elektrisch
- Plug-in-hybride
- Benzine • Diesel
- M Modellen
X1 xDrive23i | |
---|---|
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
0-100 km/u | 7.1 s |
Vmax | 233 km/u |
X1 xDrive23i: Energieverbruik, gecombineerd WLTP in l/100 km: 6,7–6,3; CO₂-emissie, gecombineerd WLTP in g/km: 152–143
X1 xDrive23i: Energieverbruik, gecombineerd WLTP in l/100 km: 6,7–6,3; CO₂-emissie, gecombineerd WLTP in g/km: 152–143
Uw BMW X1.
Een design voor elk seizoen.
Veelzijdig, ook qua design: De BMW X1 is al visueel op het eerste gezicht onmiskenbaar. Vooraan maken de opvallende, bijna rechthoekige dubbele nieren en slanke ledkoplampen een krachtig statement. Verticale proporties en grote oppervlakken bepalen het beeld aan de zijkant. De lange daklijn zorgt ervoor dat het silhouet er nog gestroomlijnder uitziet. Aan de moderne achterkant vallen meteen de driedimensionale L-vormige achterlichten op. Een voertuig voor elk avontuur.
Typisch X van opzij gezien.
Een combinatie van licht en schaduw. Grote, bijna vierkante wielkasten. Een hoge stand op de weg. Van opzij gezien ziet de BMW X1 er even robuust als elegant uit.
Veel ruimte voor uw ideeën.
Het interieur van de BMW X1 werd verkleind om meer ruimte te geven aan de belangrijke zaken. Het frameloze, gebogen Curved Display, waar de focus op de informatie wordt gelegd, draagt hieraan bij. De displays zitten vervat in verchroomde decoratieve lijsten, die tot in de deuren doorlopen. Samen met details zoals hoogwaardige contrastnaden wordt zo een sfeer van rust en kracht gecreëerd die typerend is voor een BMW X.
Intuïtieve bediening in de cockpit.
Stem of aanraking? U bepaalt zelf hoe u het liefst met uw BMW X1 communiceert. Op het BMW Curved Display ziet u in één oogopslag alles wat belangrijk is.
Meer highlights.
X1 xDrive30e⁴: Energieverbruik, gecombineerd WLTP in l/100 km 0,9–0,8⁵; CO2-emissies, gecombineerd WLTP in g/km: 21–18; Verbruik elektrisch, gecombineerd WLTP in kWh/100 km: 18,1–16,9; Elektrische actieradius, WLTP in km: 76–83
⁴ De actieradius is afhankelijk van verschillende factoren, in het bijzonder: persoonlijke rijstijl, aard van het traject, buitentemperatuur, verwarming/airconditioning, voorverwarming.
Eenvoudig opladen. Altijd.
Elektrische auto’s en plug-in-hybrides bieden een efficiënte en comfortabele mobiliteit. Dankzij flexibele oplaadmogelijkheden en innovatieve laadtechnologieën rijdt u steeds zonder zorgen. BMW Charging beschikt voor elke behoefte over de juiste oplossing.
Intelligent aan uw zijde.
Uw BMW X1.
Breid uw leasing- of financieringsaanbod op maat uit met aantrekkelijke services en verzekeringen in één pakket.
All-in. Simply Smart. BMW Financial Services
Proactive Care in de BMW X1.
Service – precies op het moment dat u het nodig hebt.
Altijd een stapje vooruit. Onderhoud nodig of bandenslijtage: wij nemen tijdig contact met u op. Via de melding in de My BMW App maakt u meteen een afspraak. Zodat u ontspannen verder kunt rijden.
Veelgestelde vragen over de BMW X1.
Verbruik en CO₂-emissie.
X1 xDrive23i⁴: Energieverbruik, gecombineerd WLTP in l/100 km 6,7–6,3⁵; CO₂-emissies, gecombineerd WLTP in g/km: 152–143
X1 xDrive30e⁴: Energieverbruik, gecombineerd WLTP in l/100 km 0,9–0,8⁵; CO₂-emissies, gecombineerd WLTP in g/km: 21–18; Verbruik elektrisch, gecombineerd WLTP in kWh/100 km: 18,1–16,9; Elektrische actieradius, WLTP in km: 76–83
¹ Bij plug-in-hybride: Vermogen afhankelijk van de laadstatus van de accu.
² Bij plug-in-hybride: De volledig elektrische aandrijving is bij temperaturen onder 0 graden Celsius pas na enkele kilometers beschikbaar, wanneer de accu tot de bedrijfsklare toestand is opgewarmd.
³ Bestaat uit een aandrijving met verbrandingsmotor van 110 kW en een elektrische aandrijving van 130 kW. Elektrische aandrijving afhankelijk van de laadstatus van de accu.
⁴ De actieradius is afhankelijk van verschillende factoren, in het bijzonder: persoonlijke rijstijl, aard van het traject, buitentemperatuur, verwarming/airconditioning, voorverwarming.
⁵ Bij plug-in-hybride: gewogen, gecombineerd (EC AC Charge Weighted)
Gegevens over de prestaties van benzinemotoren hebben betrekking op de werking met brandstof RON 98. Gegevens over het verbruik hebben betrekking op de werking met referentiebrandstof volgens VO (EU) 715/2007. De brandstofkwaliteiten RON 91 loodvrij en hoger met een maximaal ethanolgehalte van 10% (E10) zijn toegelaten. BMW beveelt het gebruik van brandstof met RON 95 aan. Voor high-performance-wagens beveelt BMW het gebruik van brandstof met RON 98 aan.
Meer informatie over de officiële CO2-uitstoot en brandstofwaarden van nieuwe personenwagens is opgenomen in de "Gids CO2", die gratis te verkrijgen is in elk verkooppunt of bij de Federale Overheidsdienst Volksgezondheid, Veiligheid van de Voedselketen en Leefmilieu, Directoraat-Generaal Leefmilieu-https://www.energywatchers.be/nl/co2-gids-voor-nieuwe-wagens
De waarden zijn op basis van de WLTP-testcyclus berekend.