BMW Teleservices vrouw voor BMW kijkt op haar smartphone

MIJN HOOFD ZIT VOL MET IDEEËN, NIET MET AFSPRAKEN.

#WHATEVERHAPPENS. BMW TELESERVICES.

MIJN HOOFD ZIT VOL MET IDEEËN, NIET MET AFSPRAKEN.#WHATEVERHAPPENS. BMW TELESERVICES.

    Met de BMW Teleservices geniet u van het summum van veiligheid en comfort wanneer het om servicevragen gaat. Van kleine onderhoudswerken tot snelle hulp bij ongevallen en pech – dankzij BMW Teleservices en BMW ConnectedDrive hoeft u niet veel te doen om steeds op het juiste moment de juiste ondersteuning te krijgen. Uw BMW herkent de situatie automatisch en stuurt alle relevante voertuiggegevens door naar onze specialisten. Zo worden steeds de juiste maatregelen genomen.

    Meer lezen

    BMW TELESERVICES: GRATIS MET BMW CONNECTED DRIVE.

    Hebt u BMW ConnectedDrive of een noodoproepfunctie? Dan kunt u ook gratis gebruikmaken van de BMW Teleservices.

    Zo beleeft u Teleservices ten volle:

    • registreer u in het BMW ConnectedDrive portaal of in de My BMW App.
    • Voeg uw wagen toe aan uw account.
    • Kies uw BMW Servicepartner rechtstreeks in het BMW ConnectedDrive portaal, in de My BMW App of op het iDrive-display van uw wagen: BMW ASSISTANCE > SERVICEPARTNER.
    Meer lezen
    BMW Teleservices BMW iX ladend met model

    BMW TELESERVICE CALL.

    De BMW Teleservice Call voorziet u en de Servicepartner van uw voorkeur van alle relevante informatie wanneer onderhoud nodig is of in geval van een defect. Nog voordat uw BMW Servicepartner contact met u opneemt om een afspraak te maken, is hij al op de hoogte van de staat van uw wagen, kan hij reserveonderdelen bestellen en is hij optimaal voorbereid op de specifieke noden van uw wagen. Daardoor duurt het onderhoud ook minder lang.

    Ook onverwacht onderhoud, zoals bijvoorbeeld bij versleten remmen, detecteert het systeem op tijd, waarna het de nodige informatie doorstuurt om het defect snel te kunnen verhelpen. U hoeft zich om niets meer te bekommeren en uw BMW blijft in onberispelijke staat.

    Om contact op te nemen en een afspraak voor te bereiden, kan uw Servicepartner in uw opdracht de actuele gegevens van een BMW Teleservice Call uit uw wagen oproepen en berichten naar uw wagen sturen, bv. om u aan een afspraak te herinneren.

    Uw voordelen in een oogopslag.
    Geniet van meer comfort en efficiëntie:

    • Automatische herkenning van de onderhoudsbehoefte
    • Rechtstreeks verzenden van de voor het onderhoud relevante gegevens naar BMW
    • De Servicepartner van uw voorkeur heeft toegang tot de voor het onderhoud relevante gegevens
    • Automatische herinnering aan onderhoudsafspraken
    • Optimaal voorbereid en efficiënter onderhoud
    • Kortere onderhoudsduur
    • Prestatiekenmerken in detail
    BMW Teleservices BMW navigatiesysteem close-up

    BMW HULP BIJ PECH.

    Bij pech helpen wij u zo goed mogelijk: u kunt direct vanuit de wagen contact opnemen met de BMW hulp bij pech door via iDrive in het menu BMW ConnectedDrive het punt BMW Assistance te kiezen. Alle relevante gegevens over de toestand van de wagen en uw huidige positie worden onmiddellijk naar Mobile Service doorgestuurd en er wordt een spraakverbinding tot stand gebracht. De specialisten verhelpen kleinere defecten direct vanop afstand of nemen ter plaatse passende maatregelen.

    Van wagens met de nieuwste generatie iDrive kunnen de vereiste gegevens na uw toestemming worden opgevraagd en vanop afstand worden bekeken. Zo kan de medewerker van de pechverhelping de voertuiggegevens ook ontvangen wanneer u zich via een telefoonoproep gemeld hebt.

    U kunt de hulp bij pech ook starten met uw My BMW App. In dat geval krijgt de hotline ook alle nodige voertuiginformatie om u de best mogelijke ondersteuning te bieden.


    Uw voordelen in een oogopslag.

    Bij pech en defecten kunt u op de kennis van onze experts vertrouwen, die u bij de probleemdiagnose helpen:

    • Snelle en nauwkeurige diagnoses op afstand
    • Onderhoud van bepaalde defecten op afstand
    • Vakkundige hulp op elk moment en in elke situatie
    • Optimaal voorbereid onderhoud, indien vereist
    • Prestatiekenmerken in detail
    BMW Teleservices vrouw in BMW cockpit

    BMW HULP BIJ ONGEVALLEN.

    De innovatieve ongevaloproep biedt professionele ondersteuning bij kleine ongevallen waarbij de airbag niet wordt geactiveerd. De wagen herkent de schade en informeert u via de iDrive-monitor. Eén druk op een knop volstaat – en de specialisten van het callcenter voor hulp bij ongevallen staan u met hun competentie bij en sturen u graag door naar de dichtstbijzijnde Servicepartner. Als uw wagen echter niet kan rijden, wordt een takeldienst voor u georganiseerd.


    Uw voordelen in een oogopslag.

    • Automatische ongevaldetectie
    • Eén klik om hulp te krijgen
    • Automatische locatieoverdracht
    • Onmiddellijke ondersteuning door BMW
    • Gratis sleepdienst
    • Afspraak met een geautoriseerde/erkende BMW Servicepartner
    • Voorwaarden

    SERVICEPARTNERMANAGEMENT.

    BMW Teleservices BMW iX driekwart vooraanzicht rijdend op de weg

    Via het Servicepartnermanagement kunt u een Servicepartner van uw voorkeur vastleggen die de Teleservice Calls uit uw wagen ontvangt. De Servicepartner die op dat moment toegewezen is, kunt u steeds raadplegen en wijzigen in het voertuigmenu, in uw ConnectedDrive klantenportaal of in de My BMW App. Om de levering van de Teleservice-diensten te garanderen, kan de correctie ook door BMW worden uitgevoerd als de toewijzing aan een Servicepartner ontbreekt of duidelijk verkeerd is.